Γιατί ΠΡΕΠΕΙ να έχει το site σου Live Chat

Η επικοινωνία με τους πελάτες είναι ουσιώδης παράγοντας για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Και αν αναζητάς έναν τρόπο για να πάρεις την εμπειρία επικοινωνίας στο επόμενο επίπεδο, το Live Chat είναι η κατεύθυνση προς την οποία πρέπει να κοιτάξεις.

1. Άμεση Επικοινωνία, Άμεσα Αποτελέσματα: Προσφέρει άμεση επικοινωνία με τους επισκέπτες του ιστότοπου σου. Χωρίς την αναμονή για απαντήσεις μέσω email ή τηλεφώνου, οι πελάτες μπορούν να λύσουν τα προβλήματά τους άμεσα.

2. Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση: Η δυνατότητα να παρακολουθείς τις σελίδες που βλέπουν οι χρήστες σου κατά τη διάρκεια της συνομιλίας επιτρέπει στην ομάδα σου να προσφέρει εξατομικευμένες πληροφορίες και βοήθεια.

3. Αύξηση Πωλήσεων: Το Live Chat είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων. Οι πελάτες μπορούν να λάβουν άμεσες απαντήσεις για τις απορίες τους, καθιστώντας πιο πιθανό να ολοκληρώσουν μια αγορά.

4. Καλύτερη Εμπειρία Πελατών: Το Live Chat δημιουργεί μια επικοινωνιακή γέφυρα μεταξύ τους και της επιχείρησής σου. Η αμεσότητα και η εξατομικευμένη προσέγγιση δημιουργούν μια θετική εμπειρία που οι πελάτες δεν ξεχνούν.

5. Αυξημένη παραμονή στον Ιστότοπο: Το Live Chat μπορεί να αυξήσει την διαρκή παραμονή των χρηστών στον ιστότοπό σου. Η επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο κρατάει το ενδιαφέρον και διευκολύνει την περιήγηση.

Συνολικά, το Live Chat αναδεικνύεται ως απαραίτητο εργαλείο για κάθε ιστότοπο που επιζητά την επιτυχημένη επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών του. Μην αφήνεις τους επισκέπτες σου να περιμένουν – προσφέρεις τους την άμεση υποστήριξη που αξίζουν με το Live Chat.

Τι να αποφύγεις κατά την χρήση του Live Chat

  1. Η Καθυστέρηση στην Απάντηση: Ένα από τα βασικά σφάλματα που πρέπεις να αποφύγεις είναι η καθυστέρηση στην απάντηση. Οι πελάτες περιμένουν ότι θα λάβουν άμεση απάντηση σε λιγότερο από ένα λεπτό. Η άμεση ανταπόκριση είναι κλειδί για να δημιουργηθεί μια θετική εμπειρία για τον χρήστη.
  2. Ρομποτική Ανταπόκριση: Αποφύγετε το να απαντάτε σαν ρομπότ. Οι χρήστες που επιλέγουν το Live Chat θέλουν προσωπική και φιλική αντιμετώπιση. Μια απλή, ανθρώπινη ανταπόκριση μπορεί να κάνει τη διαφορά και να δημιουργήσει σχέσεις με τους πελάτες.
  3. Ανενεργό Chat εκτός Ώρας Λειτουργίας: Είναι σημαντικό να μην έχετε ενεργό το Live Chat κατά τις ώρες που δεν υπάρχει διαθέσιμος υποστηρικτικός πράκτορας. Ο πελάτης που ψάχνει άμεση απάντηση και δεν τη λαμβάνει προτιμά να βρει ένα ενεργό chat όταν είναι διαθέσιμος. Αντί να αφήνετε το Chat ενεργό εκτός ωρών λειτουργίας, καλύτερο είναι να το απενεργοποιείτε για να αποφεύγετε την απογοήτευση των πελατών.

Πέντε εργαλεία Live Chat για το site σου

  1. Hubspot | Δωρεάν
  2. Freshdesk | Δωρεάν μέχρι 10 Agents
  3. ZohoDesk | Κόστος: από 14€ ανά Agent ανά μήνα
  4. Zendesk | Κόστος: από 55€ ανά Agent ανά μήνα

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *